שם הרול
 
קלוריות
 
פחמימות
(גר' לרול)
חלבון
(גר' לרול)
שומן
(גר' לרול)
סיבים
(גר' לרול)
אבוקדו 140 28 2.1 5.7 5.8
סלומון ואבוקדו 304 42 13 8.7 5.8
טונה – מאגורו 184 27 24 2.0 3.5
ספייסי טונה 290 26 24 11.0 3.5
שרימפס טמפורה 508 64 20 21.0 4.5
קליפורניה 255 38 9.0 7.0 5.8
קאפה מאקי 136 30 6.0 0.0 3.5
 
כתבות ומאמרים אחרונים באתר
הערכים המצוינים הינם ערכים לרול שלם, ממוצעים ועשויים להשתנות עקב אופן הכנה שונה.
סושי – אחד המזונות הפופולאריים בעולם המערבי, נחשב בעיני רבים למזון דל בקלוריות. 
בעוד שהסושי היפני המסורתי מכיל אורז ובשר דגים או מזון ים אחר דל בשומן, הסושי בגרסתו המערבית עשוי להכיל אבוקדו, מיונז, שמנת וגבינות שמנות, אשר תורמים לתכולת שומן וקלוריות גבוהה. 

להבדיל מאורז מבושל, האורז המשמש להכנת סושי מושרה בחומץ וסוכר אשר כמובן מעלים את ערכו הקלורי. 

אחת הסיבות שסושי נתפש כמזון דיאטטי היא כנראה אופן הגשתו – אסטטי וחתוך למנות קטנות. יחידה ממוצעת של סושי מכילה כ  50 - 60 קק"ל, כמות קלוריות אשר מתקרבת לזו של פרוסת לחם  או שתי פרוסות לחם קל ( 70 ). 
להזכירכם רול מכיל לרוב 8 יחידות, לא הייתם אוכלים 6 – 7 פרוסות לחם 
בארוחה נכון?...


לפניכם ערכים של רולים שונים וערכי יחידות בודדות.  

 
אחד המזונות הפופלאריים אחרי ניגוב חומוס ומנת פלאפל הוא סושי. בעוד הראשונים קיבלו יחס של מזון עממי ביותר, נהנה הסושי ממעמד "מתוחכם" יותר, אולי זו האסטטיקה של ההגשה, אולי הגיוון ואולי פשוט הוותק עושה את שלו...
בכל מקרה, סושי אינו מזון דל קלוריות, סוגים שונים של סושי עשויים להיות עתירי שומן וקלוריות.  המלצתנו להלן: 

סושי

כתבות בנושא תזונה