למרות חשיבותן בתזונת האדם ובתזונת ספורט בפרט, כמות הפחמימות שגופנו אוגר קטנה באופן משמעותי בהשוואה לכמות השומן והחלבון בגופנו. כמות האנרגיה מהפחמימות הנאגרות בגופנו אינה מספיקה לרוב האנשים ליום אחד של ...
המדריך לחלבונים
שינוי בהרכב הגוף - היחס בין מסת השריר לשומן
צריכת נוזלים בזמן מאמצים אירוביים ממושכים - חלק א
צריכת נוזלים בזמן מאמצים אירוביים ממושכים - חלק ב
מיץ סלק ומאמצים אירוביים 
התשובה לשאלה מה לאכול לפני ואחרי האימון? אינה תמיד פשוטה. על מנת להתאים דפוס אכילה אפקטיבי צריך לקחת בחשבון את סוג האימון  - כוח או אירובי, את מטרתו העיקרית של האימון - שיפור הישגים, עליה במסת שריר או ירידה במשקל ...
מעוניינים להשיל מגופכם קילוגרמים של שומן ומנגד להוסיף קילוגרמים של רקמת שריר?  ובכן.. יש כמה דרכים לבצע את המשימה, כולן יכולות לבסוף להביא אתכם אל המטרה, השאלה כמובן, כמה זמן יעבור ובאיזה מחיר?
אחת מההנחיות התזונתיות הבסיסיות לספורטאים תחרותיים הינה צריכת נוזלים נאותה! התייבשות לא רק שגורמת לירידה בביצועים אלא עשויה להיות מסכנת חיים. דרך אגב, ההנחיות בכתבה זו תקפות לכל מי שמבצע פעילות גופנית ממושכת. 
אחת מההנחיות התזונתיות הבסיסיות לספורטאים תחרותיים הינה צריכת נוזלים נאותה! התייבשות לא רק שגורמת לירידה בביצועים אלא עשויה להיות מסכנת חיים. דרך אגב, ההנחיות בכתבה זו תקפות לכל מי שמבצע פעילות גופנית ממושכת. 
תכונותיו של הסלק מקנות לו את היכולת לשפר את זרימת הדם אל השרירים. כמו כן משוער ששתיית מיץ סלק עשויה לשפר את יעילות הפקת האנרגיה בזמן פעילות גופנית. האם מיץ סלק הינו הנשק הסודי של רוכבי טור דה פראנס?
המדריך לפחמימות

כתבות בנושא תזונת ספורט - 2 

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום

 
כתבות ומאמרים אחרונים באתר