"בחירה בפעילות גופנית כדרך חיים הינה אחת ההחלטות החשובות ביותר שתוכלו לקבל. בין אם מדובר בפעילות גופנית חובבנית או מקצועית, כולם יכולים להרוויח מביצועה. 
אני פה על מנת לעזור לכם במימוש הפונציאל האישי, על ידי חיבור בין מדע לפרקטיקה, תוך כדי שימת דגש על אבחון והתאמה אישית לכל אחד ואחת"     
ליאור שנהב - תזונאי קליני  וספורט. 

האם אתם מתקשים ב:

​• 
עלייה במסת השריר והכוח? 
• הרכב גוף אופטימלי - יחס שריר / שומן?
• שיפור הישגים ספורטיביים? 

האם אתם מרגישים:
​• חוסר אנרגיה או מוטבציה להתאמן?
• שלמרות ההשקעה שלכם, אין שיפור בתוצאות!
• למרות הפחתת כמות המזון  - אחוז השומן לא יורד. 
• למרות אכילה יתרה - המשקל עולה ( שומן ) אבל מסת השריר לא "זזה"?
• האם אתם מרגישים שהמערכת החיסונית שלכם חלשה?
• האם אתם נוטים להיפצע? 

התאמת תכנית מדוייקת עבורכם הינה הכלי להשגת התוצאות. תופתעו לגלות את כוחה של התזונה. 
ירידה באחוזי השומן

תהליך הפחתת אחוז השומן דורש מצב של גרעון קלורי. יחד עם זאת, גרעון קלורי / תפריט קיצוני מדי, יגרמו גם לאבדן מסת שריר. 

תזונה מותאמת אישית על פי המטבוליזם שלכם  - RMR, עומס האימונים ועל פי הגנטיקה שלכם ( מבנה הגוף ), תוביל לשימור ואף עלייה במסת השריר בהתליך הפחתת אחוז השומן. 
עלייה במסת השריר

לשם עליה במסת השריר, מתאמנים רבים צורכים כמות מזון גדולה, לעיתים אף שלא לצורך. תזונה מועשרת מדי, תגרום לעליה בלתי רצויה במסת השומן, תוך כדי עלייה במסת השריר.  

תזונה מותאמת אישית על פי המטבוליזם שלכם  - RMR, עומס האימונים ועל פי הגנטיקה שלכם ( מבנה הגוף ), תוביל לשימור ואף עלייה במסת השריר בהתליך הפחתת אחוז השומן. 
שיפור הישגים

ייעוץ תזונתי לספורטאים, מקצוענים וחובבנים מענפי ספורט שונים, הינו המפתח להצלחה ושיפור היכולות הגופניות. 
 
היתרונות בשילוב תפריט אופטימלי לעוסקים בפעילות גופנית הינם:
• האצת קצב ההתאוששות בין האימונים.
• שיפור היכולת לבניית מסת שריר.
• שיפור מרכיבי הכושר: כושר אירובי, כוח, כוח מתפרץ ועוד.
• שיפור תפקוד מערכת החיסון, אשר מוחלשת בעקבות אימונים עצימים.

 
תכניות אימונים

בנוסף לייעוץ התזונתי, ניתן לקבל הכוונה ובניית תכניות אימונים, לחדר הכושר / סטודיו / בית / פארק, שילוו אתכם בתהליך. 

ניתן להגיע אל הסטודיו שלנו למפגש למידה לאימון נכון, לשם שיפור האפקטיביות ומניעת פציעות. 
תזונת ספורט

תזונה ותכניות אימונים למתאמנים חובבניים ולספורטאים הישגיים