קציצות עוף קריספיות

מתכונים

לאוהבי השניצל, הרי לכם גרסת הקציצה. קציצות קריספיות טעימות, שישדרגו לכם את ארוחת הצהריים / ערב.  המתכון מתאים למטרות ירידה במשקל, לספורטאים, עלייה במסת השריר ולסוכרתיים. שימו לב לגודל הקציצות וניתוח המנה.
מצרכים                                                                                   

•  קילו בשר עוף טחון.
•  פלפל אדום גדול 280 גרם- חתוך לריבועים קטן.
•  2 בצלים בינוניים – 450 גרם סכ"ה- חתוך לריבועים קטן.
•  ½ צרור פטרוזיליה טרי כ 35 גרם- קצוץ.
•  ביצה M.
•  פירורי לחם מטובלים  ( כתוב על האריזה שפירורי הלחם מטובלים ) - 40 גר'.
•  כפית גרגירי כוסברה שלמים.
•  כפית תבלין כוסברה טחון יבש ( בצבע חום ).
•  ¼ כפית מלח גרוס דק.
•  ¼ כפית פלפל שחור גרוס דק.


אופן הכנה                                                                               

לחמם מחבת על אש גבוהה, לטגן כ 5-7 דקות תוך כדי ערבוב תמידי את הבצלים והפלפל.
מיד להעביר לכלי עמוק.
לערבב את כל הרכיבים, כולל הבשר, הביצה, פירורי הלחם, התבלינים והפלפל והבצלים.

לחמם תנור על חום של 180 מעלות.
להניח על תבנית נייר אפיה ולרסס שמן זית בתבנית.

להכין 12 קציצות, להניח בצלחת פירורי הלחם ולכסות את הקציצות בפירורי הלחם מכל הכיוונים, להדק את הקציצה כמה שאפשר ולהניח בתבנית. גם אם קשה להכין ולהניח בתבנית - אל דאגה בתום האפייה בתנור הקציצות יוצאות יפות כמו בתמונה. 

לרסס שוב מעל כל קציצה שמן זית ולהניח בתנור למשך כ 30 דקות. להפוך את כל הקציצות ולהמשיך לאפות למשך כ- 15 דקות עד אשר טיפה ישחימו.


המתכון מתאים להכנת 12 קציצות.
ניתוח תזונתי למנה / קציצה
ערכים למנה.
קלוריות: 145 קק"ל.
פחמימות: 9 גר'.
חלבונים: 20 גר'.
שומנים: 3.8 גר'.
מנה מחושבת כ - 
½ מנת פחמימה,
מנת חלבון,
מנת שומן. 
בתאבון