עוגיות קקאו ופקאן, טבעוניות וכשרות לפסח

מתכונים

אם מתחשק לכם לאכול בפסח עוגייה מתוקה במקום עוגיות קוקוס ועוגיות בוטנים מכילות כמות גבוהה של שומן וקלוריות - המתכון הזה בשבילכם. 

עוגיות טבעוניות- עם נמוכה  של קלוריות שומן.

חג שמח וכשר.  
מצרכים                                                                                   

•  קמח מצה – 90 גר'.
•  אבקת קקאו – 50 גר'.
•  טחינה גולמית – 100 גר'
•  סילאן – 150 גר'.
•  אגוזי פקאן טחונים – 60 גר'.
•  סוכר חום – 30 גר'.
•  חצי כוס חלב שקדים.
•  קוקוס טחון – 5 גר'. 




אופן הכנה                                                                               

מחממים מראש תנור לטמפרטורה של 180 מעלות.

טוחנים את אגוזי הפקאן - לא דק מדי, על מנת שנוכל להרגיש את מרקמם בעוגיות.
מכניסים לקערה את כל המרכיבים, מלבד הקוקוס ומערבבים עד שמגיעים לתערובת אחידה.
הבצק המתקבל אמור להיות קשה לערבוב.
מכינים תבנית אפיה עם נייר אפיה מוברש במעט שמן.
יוצרים כדורים קטנים בקוטר 2 ס"מ מניחים אותם על תבנית האפיה ומשטחים אותם לצורת עוגיה.
 
מכניסים לתנור לכ – 12 דקות, במידה והעוגיות אינן מוכנות תכניסו אותן לתנור למשך דקה נוספת ותבדקו שוב. שימו לב צבען של העוגיות חום כהה כך שיהיה לכם קשה להבחין במידת העשייה שלהן או במידה ויישרפו.


המתכון מתאים להכנת 40 יחידות. 
ניתוח תזונתי למנה / יחידה
ערכים למנה.
קלוריות: 53 קק"ל.
פחמימות: 6.2 גר'.
חלבונים: 1.2 גר'.
שומנים: 2.7 גר'.
מנה מחושבת כ - 
½ מנות פחמימה,
½מנת שומן. 
בתאבון