קשה לכם לרדת במשקל למרות:  

• דיאטות חוזרות ונשנות. 
• למרות השקעה באימונים.  
• למרות שאתם נמנעים מפחמימות.
• למרות כל מה שאתם יודעים על הנושא.

​תהליך ההרזייה / ירידה במשקל הינו תהליך מורכב אשר דורש אבחון והתאמה באופן אישי לכל אדם ואדם.  
 

לא מצליחים להבין מהי הדרך לתזונה נכונה ואורח חיים בריא? 

בני אדם שונים זה מזה באופן שבו גופם בנוי ובאופן השפעת המזון על הגוף. מציאת המזונות הנכונים עבורכם ושילובם בחיי היום יום, יוביל לאיזון ודרך חיים נכונה ובריאה.
"אני מאמין שעל מנת שנוכל להצליח ביחד צריך: 
לאבחן - על ידי כלים מדעיים, 
לשאול - את השאלות הנכונות, למצוא - את הדרך הנכונה עבורך,
לאפשר -  לך גמישות, לשם יכולת התמדה, יישום ושימור תוצאות".

אנו פה על מנת לעזור לכם במימוש הפונציאל האישי, על ידי חיבור בין מדע לפרקטיקה, תוך כדי שימת דגש על אבחון והתאמה אישית לכל אחד ואחת"    
ליאור שנהב - דיאטן קליני.  
תזונה נכונה וירידה במשקל
 
לכל אדם יש מבנה גוף שונה, קצב שונה של חילוף חומרים, נגישות למזונות שונים ( בין אם בבית או בעבודה ), אורח חיים שונה, העדפות שונות למזונות שונים והיסטוריה שונה בנוגע לביצוע דיאטות בעבר. בנוסף, הסיבות לעליה במשקל משתנות מאדם לאדם וישנה חשיבות לזמן בו התרחשה העלייה במשקל וכמה זמן נשמר משקל השיא.
משתנים אלו ועוד רבים, מכתיבים את הצורך בהתאמה אישית של תכניות טיפול תזונתי. 

גורם חשוב להצלחה הינו התאמת קצב ההרזיה האישי ( מהיר, מתון או איטי ) הצבת מטרות ריאליות והתאמת התפריט היומי לשינויים אשר הגוף עובר במהלך טיפול ההרזיה.
ניתן להתאים את תכניות הטיפול התזונתי גם לאנשים העסוקים ביותר. כיום ישנם פתרונות גם למי שאינם מעוניינים להכין בעצמם את הארוחות, אך עדיין מעוניינים לשמור על תפריט בריא ואפקטיבי. 
אבחון מטבוליזם אישי
 
אבחון מטבולי - קצב "שריפת" הקלוריות האישי. 
 הבסיס לתכנית דיאטה מוצלחת הינו התאמת כמות הקלוריות בתפריט לקצב חילוף החומרים של האדם. על ידי מדידת כמות הקלוריות אותן אנו "שורפים" באופן בסיסי, ניתן כיום לתכנן מראש את קצב הירידה במשקל בהתאם למטרה.
מכשיר ה – Fitmate מודד את כמות החמצן בנשימה וקובע את הקצב המטבולי הייחודי שלך. ניצול אבות המזון לאנרגיה ( קלוריות ) תלוי בנוכחות חמצן, צריכת חמצן גבוהה יותר במנוחה פירושה קצב שרפת קלוריות גבוה יותר. 
המטבוליזם הינו אישי לכל אדם ואדם, ותלוי בממדי הגוף, גיל, מין, הרכב רקמות הגוף ( יחס בין רקמת שריר לשומן ), הרגלי אכילה ופעילות גופנית. מדידת כמות הקלוריות אשר אנו שורפים מהווה בסיס להתאמה מדויקת יותר של תפריטי תזונה ותכניות אימונים. 
הקצב המטבולי האישי עשוי להשתנות במהלך הזמן, בעיקר בזמן ירידה במשקל, לכן בדיקה חוזרת במהלך תכנית הרזיה יכולה למנוע עצירה מתסכלת בדרך להשגת המטרה.​
הקניית הרגלים ודפוסי חשיבה בריאים
 
כחלק מהתהליך, חשוב לצייד את המטופלים  בכלים אשר יעזרו להם לזהות ולהתמודד עם המכשולים בדרך.
 
הטמעת המימד הבריאותי בתזונה, על פי חמשת עקרונות התזונה הנכונה:
• מזון בריא.
• מזון מגוון ומאוזן.
• אכילה במקום ובזמן הנכונים. 
• בכמות ובמידה הנכונים עבורנו. 
• שתיית מים.
 
על ידי:
• למידה ורכישת יכולת זיהוי איכויות שונות של מזון על ידי הנחיות תזונתיות בנושאים מגוונים.
• שיקוף הנקודות החלשות, כגון: אכילה רגשית, אירועים וחריגה מסדר היום הקבוע.​
ליווי תזונתי לנשים בתהליך ההיריון
 
הכנת הגוף טרום היריון, שמירה על משקל תקין בזמן היריון וחזרה לאחר ההיריון לשגרה ולמשקל גוף תקין. 
הכנת הגוף טרום ההיריון עשויה להשליך על עליית המשקל בהיריון עצמו. כמו כן קיימות הנחיות תזונתיות ספציפיות לנשים בהיריון.

התמודדות עם מצבים בריאותיים הקשורים להיריון כגון: סוכרת היריונית. 

ייעוץ לנשים מניקות והנחיות תזונתיות למטרת חזרה מהירה לשגרה ולמשקל גוף תקין.   
 ​
תכניות אימונים

בנוסף לייעוץ התזונתי, ניתן לקבל הכוונה ובניית תכניות אימונים, לחדר הכושר / סטודיו / בית / פארק, שילוו אתכם בתהליך. 

ניתן להגיע אל הסטודיו שלנו למפגש למידה לאימון נכון, לשם שיפור האפקטיביות ומניעת פציעות. 
תזונה נכונה וירידה במשקל

התאמה תזונתית אישית
בהתאם לאורח החיים