משקל מזון הינו אחד הכלים החשובים ביותר לניהול תכנית תזונה.
שימוש במשקל מזון יכול לתת לכם מידע חשוב לגבי כמות הקלוריות במזונות שונים.
 
לדוגמה: על לחם בראשית מצוין בתווית שהלחם קל ושכמות הקלוריות במאה גרם שווה לכ - 178 קק"ל - כמות קלוריות סבירה ללחם קל, אולם שקילת פרוסת לחם מגלה שמשקל פרוסה אחת הוא כ - 50 גר' - כלומר 89 קק"ל לפרוסה.
מאחר ופרוסת לחם קל אמורה להכיל 36 קק"ל, מדובר למעשה בכמות יותר מכפולה ואף כמות קלוריות גדולה מאשר לחם שאינו קל - 74 קק"ל.
 
מומלץ לשקול את מנות המזון אשר אתם אוכלים  - פסטה, אורז, חזה עוף או דגים, פירות.
אתם עשויים לגלות שההערכה שלכם לגבי כמויות נוטה לכיוון צריכת קלוריות מיותרות.
 
האם המשמעות היא שצריך לשקול את המזון בכל ארוחה?
התשובה לשאלה היא לא.
המשקל הביתי אמור להוות כלי עזר בלבד! אין כוונתנו שבכל פעם שאתם אוכלים תרוצו אל המשקל. אנחנו באופן טבעי נוטים עם הזמן להגדיל את כמויות המזון שאנו אוכלים, לכן מדי פעם מומלץ לשקול את מנות המזון המוכרות לשם הערכה מחודשת ובוודאי שמומלץ לשקול מזונות חדשים ולא מוכרים.  
 

בהצלחה.
 
 












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!

שימוש במשקל מזון

טיפים

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום