•  1 ספל קינואה – 220 גרם.
•  חצי פרסה, רק החלק הלבן – 230 גרם.
•  2 גזרים קטנים– 60 גרם כל אחד
•  בצל קטן – 130 גרם.
•  4 שיני שום -  סה"כ 12 גרם.
•  1/2 כפית פפריקה מתוקה.
•  1/2 כפית פפריקה חריפה.
•  1 כף רוטב סויה דל נתרן.
•  1 כף צ'לי מתוק.
•  פלפל שחור גרוס.

 
מצרכים
אופן הכנה
לקצוץ בקוצץ ירקות ( מומלץ slicer  ( את הפרסה והבצל.

לחמם סיר על אש גבוהה, לרסס באמצעות תרסיס שמן ( מומלץ VALIRA  למילוי רב פעמי ).

לטגן על אש בינונית את הפרסה והבצל למשך כ 5-7 דקות, עד אשר יתרככו.

לגרד בפומפייה את הגזרים, לכתוש שיני השום. להוסיפם לסיר ולערבב כ- 3 דקות.

להוסיף את הקינואה ולערבב. להוסיף 2 ספלי מים רותחים, לתבל לפי טעם פלפל שחור גרוס,

להוסיף את שני סוגי הפפריקות ולערבב. לכסות את הסיר ולהמשיך בישול על אש נמוכה למשך כ- 15 דקות. להוסיף רוטב סויה, רוטב צ'לי מתוק, 2 כפות מים ולהמשיך בישול למשך כ 5 דקות נוספות עם מכסה סגור. להסיר מהאש, להניח בצד להמתנה למשך כ- 5 דקות ולהגיש.

המתכון מתאים להכנת 4 מנות. 

 
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 133 קק"ל.
פחמימות: 25 גר'.
חלבונים: 4.7 גר'.
שומנים: 1.6 גר'.
מנה מחושבת כ - 
2 מנות פחמימה.












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!
המתכון יכול להחליף מנת פחמימות בתפריט היומי שלכם. 100 גר' קינואה לאחר הכנה יכולים להחליף 100 גר' אורז / בטטה או 80 גר' פסטה. חשבו את הכמות ביחס לכמות הרשומה בתפריט. 
איך לשלב את המתכון בתפריט היומי?
בתאבון.

מתכונים

קינואה בסגנון אסיאתי