•  חבילת תרד / 300 גר'.
•  בצל בינוני גדול / 160 גר'.
•  4 פרוסות גבינה צהובה 5% / 100 גר'.
•  גביע גבינה לבנה 0.5% / 250 גר'.
•  3 ביצים - Medium. 
•  3 כפות גדושות של קמח תופח / 70 גר'.
•  ¼ כפית מלח. 

 
מצרכים
אופן הכנה
הכנה מראש
תרד - לשטוף ולסנן מעודפי המים (עדיף לקנות תרד שטוף).
בצל - לחתוך לקוביות קטנות.
גבינה צהובה – מגורדת ( עדיף לקנות מגורדת מראש ). הכנה עצמית: לחתוך קצוץ דק דק או לגרד
 בפומפייה.
ביצים- לשלוק בקערה קטנה.

הכנת התערובת
להכניס לקערה את התרד ולהוסיף גבינה צהובה, גבינה לבנה, בצל, ביצים ומלח ולערבב ביחד.
להוסיף לתערובת את הקמח ולערבב היטב, עד אשר הקמח נטמע.

אפייה בתנור
להעביר את התערובת לתבנית ( מומלץ לתבנית פיירקס עגולה 21 אינטש).
להכניס לתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות לאפיה למשך כ- 35 דקות, ולאחר מכן למשך כ- 7 דקות
נוספות בחום של- 180 מעלות.
בתיאבון.
 
המתכון מתאים להכנת 6 מנות אישיות.
זמן הכנה משוער: כ- 50 דקות.

 
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 171.6 קק"ל.
פחמימות: 14.8 גר'.
חלבונים: 16.3 גר'.
שומנים: 5.4 גר'.
מנה מחושבת כ - 
מנת פחמימה,
½ מנת חלבון
מנת שומן.












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!
שלום לכולם, 

מאחלת לכם חג שבועות שמח, דל קלוריות ובריא. שולחת לכם בכיף גדול שני מתכונים שמתאימים לאירוח בשולחן החג.
מאמינה שתקבלו מחמאות. 

קרן סטילאנו, יועצת קולינרית.
למטרות ירידה במשקל וחיטוב הגוף:
מנה יכולה להחליף את מנה חלבית בארוחת הערב / צהריים, כגון חצי גביע קוטג'  / חצי קופסת טונה. היות והמתכון מכיל פחמימות, קזזו מנת פחמימה מהתפריט = פרוסת לחם / 2 פרוסות לחם קל או שתי כפות אורז.  

למטרות עליה במסת השריר:
שתי מנות מהוות תחליף למנת חלבון ושתי מנות פחמימה כגון: גביע קוטג' + 2 פרוסות לחם מלא. 

 
איך לשלב את המתכון בתפריט היומי?
בתאבון.

מתכונים

פשטידת תרד וגבינות