•  2 חבילות שמפיניון – סך 440 גרם.
•  4 קישואים בינוני – סך 575 גרם.
•  בצל בינוני – 150 גרם.
•  חבילת פטה כבשים 5% - 250 גרם.
•  גביע קוטג' 5% - 250 גרם.
•  2 ביצים.
•  כף שמן זית.
•  ¼ כפית פפריקה חריפה.
•  ¼ כפית פלפל שחור גרוס.
מצרכים
מחממים מראש את התנור על 180 מעלות.
חותכים את הבצל לטבעות דקות ומפרידים בניהם.  שמים במחבת גדולה שמן ומטגנים על אש גבוהה 1-2 דקות עד הזהבה.
חותכים את הפטריות לרצועות דקות ומוסיפים לטיגון כ 12-15 דקות עד אשר הפטריות התרככו עד הזהבה.
מניחים את המחבת בצד ל כ- 5 דקות ובינתיים...

את הקישואים מגרדים בפומפייה ומניחים בכלי עמוק. מוסיפים לכלי את כל שאר הרכיבים, כולל הבצל והפטריות, מערבבים לכדי עיסה.
בתבנית חד פעמית בגודל בינוני – מניחים את העיסה ומשטחים ( מומלץ בכך שטוחה מעץ ).

מניחים בתנור למשך כשעה. מוציאים מהתנור,
למי שנשארו נוזלים בתבנית- מחוררים כ 5-7 חורים בתחתית התבנית ומחזירים לתנור למשך כ 5-7 דקות עד אשר הנוזלים הצטמצמו.
אפשר להגיש חם, אך מומלץ להגיש קר, או לפחות כעבור שעתיים.

המתכון מתאים להכנת 6 מנות. 
אופן ההכנה
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 170 קק"ל.
פחמימות: 10 גר'.
חלבונים: 16.5 גר'.
שומנים: 7 גר'.
מנה מחושבת כ - 
3/4 מנת פחמימה,
3/4 מנת חלבון
1.5 מנות שומן.
בתאבון
למטרות ירידה במשקל וחיטוב הגוף:
מנה יכולה להחליף את מנה חלבית בארוחת הערב / צהריים, כגון חצי גביע קוטג'  / חצי קופסת טונה. היות והמתכון מכיל פחמימות, קזזו מנת פחמימה מהתפריט = פרוסת לחם / 2 פרוסות לחם קל או שתי כפות אורז.  

למטרות עליה במסת השריר:
שתי מנות מהוות תחליף למנת חלבון ושתי מנות פחמימה כגון: גביע קוטג' + 2 פרוסות לחם מלא. 

 
איך לשלב את המתכון בתפריט היומי?
בתאבון.

מתכונים

פשטידת פטריות וגבינות













© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!