•  כרובית – 400 גר'.
•  שן שום גדולה – 5 גר' או שתיים קטנות.
•  כפית שמן זית
•  1/4 כפית מלח – לא יותר!
•  פלפל שחור גרוס – קמצוץ לפי העדפה אישית. 

 
מצרכים
מרתיחים סיר מים, מניחים את פרחי הכרובית, לבישול עד לריכוך, למשך כ – 30 דקות.
מסננים את המים.
טוחנים במג'ימיקס, עד לקבלת מרקם של פירה.
מוספים את שאר הרכיבים – שום, מלח ופלפל שחור גרוס.
 
ממשיכים לערבב לעוד כדקה שתיים.
 
מגישים ואוכלים.
 
המתכון מתאים להכנת 2 מנות.
אופן ההכנה
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 80 קק"ל.
פחמימות: 10.4 גר'.
חלבונים: 4 גר'.
שומנים: 2.5 גר'.
מנה מחושבת כ - 
½ מנת פחמימה,
½ מנות שומן.
למטרות ירידה במשקל וחיטוב הגוף:
מנת פירה כרובית מחליפה את מנת הירק היומית או יכולה להחליף פרוסת לחם מלא = 2 פרוסות לחם קל בתפריט שלכם. 2 מנות יכולות להחליף מנת פחמימה כגון כוס אורז לאחר בישול. 
איך לשלב את המתכון בתפריט היומי?
בתאבון.












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!

מתכונים

פירה כרובית