•  טורטייה קטנה מקמח מלא – 75 גר'.
•  גבינה צהובה 9% – 3 פרוסות, 88 גר'.
•  זיתים – 10 

רכיבים לרוטב:
•  חצי קופסת רסק עגבניות 50 גר'.
•  בזיליקום – 5 עלים.
•  חצי עגבניה בינונית. 
•  חצי שן שום.
•  כפית שמן זית.
•  כפית רוטב צ'ילי.

 


 
מצרכים
אופן הכנה
אופן הכנה – קוצצים את העגבניה, עלי הבזיליקום ואת שיני השום ומערבבים עם שאר הרכיבים לרוטב הפיצה בקערה, לאחר מכן מורחים באופן שווה על הטורטייה.
 
חותכים את פרוסות הגבינה הצהובה לפרוסות דקות ופורסים באופן שווה על הטורטייה.
חותכים את הזיתים לחצי ומפזרים על הגבינה.
 
מחממים מראש תנור / אובן, לטמפרטורה של 220 – 200 מעלות, מכניסים את הפיצה למשך 10  דקות. מומלץ לשים לב שהטורטייה לא משחימה מדי, אפשר להוציא את  הפיצה כאשר הגבינה הצהובה מותכת.

המתכון מתאים להכנת 4 משולשי פיצה - מנה מחושבת כשני משולשים.
 

 
ערכים למנה.
קלוריות: 233 קק"ל.
פחמימות: 30 גר'.
חלבונים: 13.5 גר'.
שומנים: 6.7 גר'.
מנה מחושבת כ - 
2 מנות פחמימה,
מנת חלבון
מנת שומן.
ניתוח תזונתי / ערכים למנה












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!
למטרות ירידה במשקל וחיטוב הגוף:
פעם בשבוע, חצי טורטייה בתוספת ביצה קשה או חצי גביע קוטג' ומנת ירקות - כתחליף לארוחת הערב, או כל ארוחה  חלבית אשר מכילה פחמימות. 

למטרות עליה במסת השריר:
פעם עד פעמיים בשבוע, טורטייה שלמה + סלט ירקות, כתחליף לארוחת הערב או כל ארוחה חלבית. 

כתחליף לטוסט:
חצי טורטייה.
איך לשלב את המתכון בתפריט היומי?
בתאבון.

מתכונים

פיצה מטורטייה עם גבינה צהובה