•  6 ביצים Medium -  3 חלמונים ו – 6 חלבונים.
•  גבינה לבנה 5%  - 750 גר'.
•  קמח חיטה לבן – כף וחצי.
•  פודינג – כף.
•  ממתיק – סוכרלוז – 20 שקיות ממתיק. 
מצרכים
הכנה מראש:
מפרידים את הביצים לחלמונים וחלבונים.
לכוס שופכים את הסוכרלוז.
מחממים תנור ל – 200 מעלות.
לשמן עם תרסיס שמן תבנית עגולה בקוטר 25 ס"מ. 
 
לקערה גדולה שופכים את החלמונים - שימו לב, רק 3 חלמונים, גבינה לבנה, קמח חיטה . מערבבים עד לקבלת מרקם אחיד.
 
למיקסר שופכים את חלבוני הביצה ואת הסוכרלוז, מתחילים לערבב עם מקציף, עד לקבלת קצף.
 
לאחר שקיבלנו את הקצף במיקסר, שופכים אותו לקערה הגדולה עם תערובת הגבינות. חשוב לשפוך את הקצף בשלבים לאט לאט ולהקפיד על ערבוב עם כף בתנועות קיפול.
 
לאחר שערבבנו את הקצף והגבינות, שופכים את התערובת לתבנית העגולה.
 
תהליך האפייה:

בתחתית התנור מכניסים כלי עם מים להגברת הלחות ולשמירה שהעוגה לא  תתייבש.
מעל מכניסים את תבנית העוגה לתנור שחומם ל – 200 מעלות למשך 10 דקות לקבלת מכם חום.
לאחר מכן מורידים את החום וממשיכים באפיה למשך 30 – 40 דקות נוספות.
 
ניתן לבדוק האם העוגה מוכנה על ידי הכנסת קיסם.
 
לאחר האפייה, מומלץ לצנן את העוגה בטמפרטורת חדר למשך כשעה, לאחר מכן להכניס למקרר לשעתיים שלוש, להוציא ולאכול.
 
העוגה מתאימה להכנת 10 מנות. 
אופן ההכנה
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 125 קק"ל.
פחמימות: 6.5 גר'.
חלבונים: 11.8 גר'.
שומנים: 5.8 גר'.
מנה מחושבת כ - 
1/3 מנת פחמימה,
1/2 מנת חלבון,
מנת שומן.
בתאבון

מתכונים

עוגת גבינה מופחתת סוכר













© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!