לבשר
•  נתח סינטה עגל – 500  גרם - טרי.
•  2 כפות דבש.
•  3 כפות סויה דל נתרן.
•  2 כפות שמן זית.
•  ¼ כוס מיץ לימון טרי.
•  כפית פלפל שחור גרוס.
•  1/2 כפית מלח גס.

לסלט
•  כוס גרעיני רימון – 160 גרם.
•  לימון – לסחוט.
•  בצל קטן – 60 גרם – לפרוס לטבעות דקות.
•  לאוהבי חריפות מודגשת: 1 פלפל ירוק חריף. לאוהבי חריפות עדינה: 1/3 פלפל ירוק חריף – לפרוס לטבעות דקות.
•  ½ צרור עלי כוסברה – להפריד את העלים ולא לקצוץ.
•  שן שום גדולה – 5 גרם - לכתוש.
•  2 כפות שמן זית.
•  ½ כפית סוכר חום.
•  קמצוץ מלח.
•  קמצוץ פלפל שחור גרוס.

 
מצרכים
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 380 קק"ל.
פחמימות: 16.5 גר'.
חלבונים: 40 גר'.
שומנים: 16.2 גר'.
מנה מחושבת כ - 
מנת פחמימה,
2 מנות חלבון,
3 מנות שומן.
בתאבון
מערבבים בקערה את כל רכיבי הסלט.

יש להניח את נתח הסינטה מחוץ למקרר כשעה. למשוך בשמן את הנתח מכל צידיו, לתבל במלח ובפלפל ולהניח בצד לכ- 10 דקות.

לחמם מחבת כבדה על חום גבוה ורק כשהמחבת לוהטת להוסיף את הסינטה לצריבה מכל צדיו כדקה- שתיים.

מניחים על הנתח את הלימון, הדבש והסויה ומגלגלים את הנתח בנוזל כדקה מכל כיוון.

מוציאים את הסינטה מניחים על קרש חיתוך. את הרוטב שנשאר במחבת מעבירים לכלי קטן.

פורסים את הסינטה לרצועות דק ככל האפשר בעזרת סכין חדה נגד כיוון סיבי הבשר, ואת הפרוסות חותכים לרצועות עבות.

מניחים את הבשר על הסלט בקערה ומעליו יוצקים את הרוטב.

המתכון מתאים להכנת 4 מנות. 
אופן ההכנה












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!

מתכונים

טטאקי סינטה עם רימונים