•  גבינה בולגרית 5%  - 80 גר'.
•  2 פרוסות גבינה צהובה 9%  - 55 גר'.
•  חצי בצל – 75 גר'.
•  זיתים ירוקים ללא חרצנים – 60 גר'.
•  עגבניה – 140 גר'.
•  2 ביצים שלמות – medium.
•  3 חלבוני ביצים – medium.
•  חצי כפית פלפל שחור.
•  חצי כפית פפריקה חריפה. 
מצרכים
הכנה מראש:
חותכים את העגבניות לחצאי פרוסות דקות וקוצצים את הבצל.
את הגבינה הבולגרית מועכים עם מזלג עד לקבלת מרקם של גבינה מגורדת.
את הזיתים חותכים לרצועות דקות.
 
בקערה: טורפים את הביצים השלמות עם חלבוני הביצה, מוספים את הגבינה הבולגרית והזיתים, חצי כפית פפריקה חריפה וחצי כפית פלפל שחור ומערבבים.
 
במחבת: מטגנים את העגבניות והבצל במחבת עם ריסוס קל של שמן זית ומחכים עד לריכוך שת העגבניות.
 
לאחר מכן מוספים את תוכן המחבת - הבצל והעגבניות המטוגנות לקערה עם הביצים ושאר הרכיבים ומערבבים.
 
לאחר הערבוב מרססים שוב את המחבת, מורידים את חום הכיריים לחום בינוני ושופכים את תוכן הקערה אל המחבת. חשוב לא לטגן על חום גבוה אחרת החביתה תישרף ותדבק למחבת.
יש לכסות את המחבת עם מכסה בעל חורים.
 
לאחר כ – 7 – 10 דקות יש להוציא את המחבת מהכיריים החמות, לשם המשך ההכנה ( המחבת עדיין רותח )  לא להסיר את המכסה. תנו לחביתה "לשבת" במחבת כ – 10 דקות נוספות ותקבלו גרסת חלבון לפיצה. 

המתכון מתאים להכנת 2 מנות. 
אופן ההכנה
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 302 קק"ל.
פחמימות: 9.8 גר'.
חלבונים: 29 גר'.
שומנים: 16.3 גר'.
מנה מחושבת כ - 
½ מנת פחמימה,
מנת חלבון, 
2 מנות שומן.
בתאבון

מתכונים

חביתת פיצה













© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!