גבינה אינה חייבת להיות "משעממת", אתם יכולים לקנות גבינות בטעמים שונים אך יש באפשרותכם ליצור גבינות ביתיות לא פחות טעימות. אתם יכולים לבחור בגבינת קוטג' או כל גבינה לבנה לצורך העניין, מומלץ לבחור בגבינות דלות שומן.
 
 
לפניכם מספר הצעות להפיכת הגבינה שלכם למטבל אטרקטיבי:
 
מטבלים פיקנטיים
 
• תוספת שמיר וזיתים – לגבי השמיר אין צורך בתוספת קלוריות, לגבי הזיתים, קחו בחשבון ש – 6 זיתים מהווים מנת שומן אחת ( יש לחשב ככפית: טחינה, חומוס או שמן ).

• תוספת שן שום כתושה + 2 כפיות מיונז + פלפל שחור גרוס. 

• תוספת כפית זעתר + כפית שמן זית.
 
• תוספת פפריקה חריפה + פפריקה אדומה, כמות לפי הטעם.

• תוספת פפריקה חריפה + שן שום כתושה+ פלפל שחור גרוס. 
 
• תוספת סחוג, ירוק או אדום, לפי העדפה.

• תוספת כפית אבקת מרק בצל + 2 כפיות עירית קצוצה + פלפל שחור גרוס. 

 
הפיכת הגבינה למעדן רום וצימוקים:
 
מוספים לגבינה כמה טיפות של תמצית רום, כפית צימוקים + כפית דבש ( אפשר להוסיף ממתיק, סטיוויה למשל ) וקיבלתם מעדן. מומלץ כגיוון פעם בשבוע שבועיים.

ההצעות מתייחסות לגביע גבינה סטדנרטי - 250 גר'. 
 
אם יש לכם הצעות נוספות, נשמח לשמוע מכם.
 
בתאבון. 

גיוון לגבינה

טיפים

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום

 












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!