לא פעם אני נתקל באנשים אשר מגיעים לפגישות ומתארים "נפילה" אשר קשורה לאכילה  לאחר אירועים משפחתיים או אירוח של חברים. באירועים מסוג זה אנו רוצים לפנק את האורחים באוכל טעים או להרשים אותם במעשה ידינו – ובצדק, הרי אוכל טוב הינו חוויה מהנה במיוחד!
 
אנו מקבלים כאשר אנו נותנים וכיף לנו לראות את האורחים שלנו מתענגים על הארוחה שהכנו להם.
אולם אירועים כאלו מזמנים לנו הזדמנות לאכילת יתר, בעיקר כאשר האורחים כבר הלכו...
 
המסר הוא שאתם בהחלט יכולים ( ואף רצוי ) ליהנות מארוחה טובה ביחד עם האורחים שלכם.
אם אתם רוצים לקבע הרגלים לתזונה ואורח חיים בריאים אתם בהחלט צריכים לדעת ליהנות – אבל ברגע הנכון.
 
התת מודע שלנו עשוי ליצור סיטואציות אשר יובילו אותנו "ללא כוונה" לאכילת יתר. אם יישאר אוכל לאחר האירוח מה נעשה? אנו לא מתכוונים לאכול הרי, אבל מה אנו אשמים שפתחנו את המקרר וראינו פרוסת עוגה טעימה ומפתה? כמה אפשר להתאפק?
 
אם אתם רוצים ליהנות מהחיים אבל למנוע נפילות מיותרות, תרכשו הרגלים או חוקי ברזל שיעזרו לכם לא להגיע למקומות לא רצויים. אחד מההרגלים הללו הוא לדעת להיפתר מאוכל שאינו מועיל לנו.   
 
 אני מבין את ה"חבל לזרוק אוכל טוב" או "מה? אחרי שהשקעתי כל כך, אזרוק את האוכל?"  
 
התשובה היא – כן!
 
לא מדובר בסלט ירקות נכון?
 
בדרך כלל מדובר  בעוגות, קישים, פשטידות עתירות שומן ושאר מטעמים ערבים לחך.
 
אל תשלו את עצמכם, רוב האנשים לא מספיק חזקים ונשברים ומיישרים עוגות!!!
 
אם קשה לכם לזרוק, תתנו את האוכל לאורחים, לשכנים, לחברים בעבודה, אבל אם אין לכם למי לתת, פשוט תלמדו לזרוק.
 
זה קשה בפעם הראשונה. בפעם השניה הרבה יותר קל ופעם השלישית אתם תרגישו מנצחים כי תצליחו ליהנות ותחסמו את האפשרות לפיתויים מיותרים.


לבריאות ואיכות חיים. 
 
 
 
 
 

 












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!

תלמדו לזרוק אוכל

טיפים

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום