הייעוץ מתאים למתאמנים בחדר הכושר המעוניינים בעלייה במסת השריר וירידה במסת השומן, לספורטאים אירוביים ולספורטאים המתחרים בענפים בהם קיימות קטגוריות משקל.

התאמה לקטגוריית משקל: ישנה חשיבות רבה להתאמת המשקל לטווח העליון של קטגוריית המשקל ( כך שלך יהיה את היתרון מבחינת מסת גוף ) בנוסף שינוי אופטימאלי של הרכב הגוף מבחינת אחוזי שומן נמוכים ואחוז שריר גבוה יותר, יתנו לך את היתרון למול ספורטאים במשקל דומה בעלי מסת שריר קטנה יותר ואחוז שומן גבוה.
 
מתאמנים וספורטאים רבים מנסים לבצע שינויים אלו בשיטת הכל או לא כלום, ובכך גורמים לאיבוד יתר של מסת שריר בתהליך הורדת אחוזי השומן ולתוספת מיותרת של מסת שומן בתהליך בו נבנית מסת השריר.

ייעוץ מקצועי יכול לחסוך זמן רב ( חודשים ) ולקדם אתכם במהירות אל עבר התוצאה הרצויה.

בניית תפריטים ותכניות אימונים למטרות עליה במסת שריר או הפחתת אחוזי השומן.

ייעוץ תזונתי לספורטאים, מקצוענים וחובבנים מענפי ספורט שונים, הינו המפתח להצלחה ושיפור היכולות הגופניות. בניגוד לדעה הרווחת בציבור, אימון גופני מהווה רק את הגירוי להתפתחות אשר הינה תהליך מורכב וממושך, לעיתים מספר ימים. תפריט אשר יספק לגוף את כל צרכיו יוביל לשיפור ההישגים הספורטיביים באופן אשר יורגש כמעט מאימון לאימון. 
 
היתרונות בשילוב תפריט אופטימאלי לעוסקים בפעילות גופנית הינם:
• האצת קצב ההתאוששות בין האימונים.
• שיפור היכולת לבניית מסת שריר.
• שיפור מרכיבי הכושר: כושר אירובי, כוח, כוח מתפרץ ועוד.
• שיפור תפקוד מערכת החיסון, אשר מוחלשת בעקבות אימונים עצימים.
התאמת תפריט אישי מומלצת מאחר ולכל סוג ספורט קיימות דרישות שונות מבחינת כמות ותזמון צריכת אבות המזון, ומאחר וספורטאים באותו ענף שונים מבחינת הדרישות התזונתיות האישיות.
 
שיקולים בהתאמת התפריט האישי כוללים:
• חישוב הוצאת האנרגיה היומית ובזמן פעילות גופנית.
• התאמת התפריט לאורח חיים ספורטיבי, בעל לוח זמנים משתנה.
• התאמת התפריט לתקופות שונות של אימונים ( אימוני הכנה, תחרויות ).
• הנחיות מדויקות, מבוססות מדע לגבי שילוב תוספי תזונה עם התפריט היומי.
• אנליזה תזונתית יסודית אשר מטרתה לזהות ולמנוע מחסורים תזונתיים
האופייניים לספורטאים 

בניית תפריטים מותאמים לעיסוק בספורט כתחביב.

כל אדם אשר מבצע פעילות גופנית באופן קבוע, צריך להכיר את עקרונות התזונה אשר יגרמו לגופו לתפקד באופן האופטימאלי. 
 
בניית תפריט אישי חשובה מבחינת:
• התאמת כמות הקלוריות.
• שמירה על היחס בין אבות המזון: פחמימות, חלבונים ושומנים.
• התאמת התזונה למצב שלפני ואחרי האימון, לאיזון והתאוששות מהירים של הגוף. 
• שמירה על איכות האימון, ההרגשה האישית בזמן האימון ועל המוטיבציה.
 
אם בחרתם לבצע פעילות גופנית כדרך חיים, השלימו את התמונה על ידי תפריט מאוזן ומותאם באופן אישי.

בניית תפריטים ותכניות אימונים למטרות שיפור הישגים ספורטיביים.

תזונת ספורט

תחומי ייעוץ

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום