• טופו – חבילה/ 300 גרם.
• גזר – 2 יחידות בינוני / 250 גרם.
• בצל ירוק – 3 גבעולים / 50 גרם.
• אגוזי קשיו – 1 כוס / 120 גרם.
• טחינה גולמית – 1/2 כוס / 80 גרם.
• 2 כפות שמן שומשום.
• 1 כפית בזיליקום יבש.
• 1/2 כפית מלח.

 
מצרכים
אופן הכנה
במעבד מזון: מערבלים את הטופו, הגזר, הבצל הירוק ואגוזי הקשיו עד לקבלת תערובת קצוצה.

בכלי נפרד: מוסיפים לתערובת את שאר הרכיבים ומערבבים היטב עד לקבלת תערובת אחידה.

אפייה בתנור: מחממים תנור ל 180 מעלות. מכינים 12 קציצות  כ-  45 גרם כל יחידה, מכניסים לתנור למשך כ- 12-15 דקות והופכים לצד השני למשך כ- 12-15 דקות נוספות.

המתכון מתאים להכנת - 12 מנות.

 
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 166 קק"ל.
פחמימות: 7 גר'.
חלבונים: 7.7 גר'.
שומנים: 11.9 גר'.
מנה מחושבת כ - 
1/2 מנת פחמימה,
1/3 מנת חלבון,
2 מנות שומן.












© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!
הקציצות מכילות שומן אשר יכול להיחשב כמנת שומן יומית.
לא מומלץ לאכול יותר מ - 3 קציצות ביום. 

3 קציצות כמנת חלבון הארוחת הצהריים או הערב. 

2 קציצות כמנת ביניים במשך היום. 
איך לשלב את המתכון בתפריט היומי?
בתאבון.

מתכונים

קציצות טופו