בקערה עמוקה לבלילה:
•  1/8 כוס שמן קנולה – 30 גרם.
•  2 ביצים L.
•  1/8 כוס סוכר חום – 30 גרם.
•  10 גרם נוזל ממתיק סוכרזית.
•  3 כפות מים. 
•  30 גרם קמח עוגה תופח.
•  45 גרם קורנפלור.
•  3 גרם גרידת לימון- כפית.
•  ½ כפית תמצית וניל.
•  ¾ כפית תמצית רום.

לתפוחים:
2 תפוחים –  240 גרם סך – ללא קליפה וריבוע סביב החרצנים.
1 כפית קמח עוגה תופח.

בתבנית גודל28X12.5x6.5 ס"מ:
9 אגוזי מלך – 18 גרם.
½ כפית קינמון.
1 כפית סוכר חום.
מצרכים
מחממים תנור על 175 מעלות.
בקערה עמוקה: מוסיפים כל רכיב אחד אחרי השני- לפי הסדר הרשום ומערבבים כל פעם. ( בלי התפוחים).
לערבב היטב עם כף עד שנוצרת בלילה אחידה (לצמצם את גושי הקמח הקטנים עד כמה שאפשר ).

לחצות את התפוחים לקוביות בגודל 7-10 ס"מ .
בקערה קטנה עוטפים תוך כדי ערבוב עדין את ריבועי התפוח בכפית אבקת קמח ומוסיפים אותם לתוך הבלילה בקערה מערבבים בעדינות שהתפוחים יתערבבו בתוך הבלילה.

תבנית: משמנים עם תרסיס שמן את התבנית, גם בצדדיה. מעבירים את הבלילה לתבנית. משקיעים מחצית האגוזים בתוך הבלילה ואת מחציתם מניחים ברווחים מעל הבלילה.

מכניסים לתנור למשך כ 40-45 דקות עד שהמרקם מעל העוגה נראה קריספי ובגוון חום בהיר שאתם אוהבים. ניתן להגיש גם חם וגם קר.

המתכון מתאים להכנת 10 מנות. 
אופן ההכנה
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 112 קק"ל.
פחמימות: 12.8 גר'.
חלבונים: 2.6 גר'.
שומנים: 5.6 גר'.
מנה מחושבת כ - 
מנת פחמימה,
מנת שומן.
בתאבון

מתכונים

עוגת תפוחים דיאטטית













© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!