אימון פונקציונאלי -  TRX GUNGLE GYM

אימון רצועות - יכול להתבצע כאימון שלם או כהשלמה  / חלק מאימוני כוח. בערת אימוני רצועות - TRX או GUNGLE GYM. ההתנגדות נוצרת כנגד משקל הגוף, כאשר ניתן ליצור שינוי בהנגדות על ידי שינוי בזוויות מנח הגוף. מדובר בשיטת אימון מודרנית בעלת יתרונות רבים. 

יתרונות:
• שיפור היציבה. 
• אימון שריר הליבה. 
• תיאום עצבי שריר ושיפור קואורדינציה. 
• חיזוק שרירים.
• עיצוב הגוף. 

האימון מתאים לקשת רחבה של גלאים ולכל רמות הכושר. גם מתאמני חדר כושר יכולים להרוויח מאימון רצועות ולשפר את חוזק שרירי הליבה שלהם. 

אימוני כוח - משקלים חופשיים 
ומכשירים

אימוני כוח עם משקלים חפשיים או מכשירים ייעודים. האימונים מיועדים לעליה במסת השריר, פיתוח כוח וכוח מתפרץ, שיפור סבולת. 

יתרונות: 

שיפור שיווי משקל וקואורדינציה

מתחשק לכם לשחרר קיטור - אפשר להתשמש באנרגיה הזו לשיפור הקורודינציה ושיווי המשקל שלכם, שלא לדבר על העליה בדופק. דרך מצויינת לגיוון האימון שלכם. 

יתרונות: 

שיפור טווח תנועה

מתיחות כחלק מאימון או כאימון נפרד מהוות אמצעי לשמירה על טווח תנועה אופטימאלי. 

יתרונות: