•  גבינה בולגרית 5%  - 80 גר'.
•  עלי תרד – 200 גר'.
•  זיתים ירוקים ללא חרצנים – 60 גר'.
•  4 פטריות פורטובלו – 67.
•  2 ביצים שלמות – medium.
•  3 חלבוני ביצים – medium.
•  חצי כפית פלפל שחור.
•  חצי כפית פפריקה חריפה. 
מצרכים
הכנה מראש:
שוטפים את עלי התרד ואת הפטריות. את הפטריות חותכים לרצועות דקות.
את הגבינה הבולגרית מועכים עם מזלג עד לקבלת מרקם של גבינה מגורדת.
את הזיתים חותכים לרצועות דקות.
 
בקערה: טורפים את הביצים השלמות עם חלבוני הביצה, מוספים את הגבינה הבולגרית והזיתים, חצי כפית פפריקה חריפה וחצי כפית פלפל שחור ומערבבים.
 
במחבת: מטגנים את עלי התרד והפטריות במחבת עם ריסוס קל של שמן זית ומחכים עד שעלי התרד מתכווצים.
 
לאחר מכן מוספים את תוכן המחבת  - עלי התרד והפטריות המטוגנות לקערה עם הביצים ושאר הרכיבים ומערבבים.
 
לאחר הערבוב מרססים שוב את המחבת, מורידים את חום הכיריים לחום בינוני ושופכים את תוכן הקערה אל המחבת. חשוב לא לטגן על חום גבוה אחרת החביתה תישרף ותדבק למחבת.
יש לכסות את המחבת עם מכסה בעל חורים.
 
לאחר כ – 7 – 10 דקות יש להוציא את המחבת מהכיריים החמות, לשם המשך ההכנה ( המחבת עדיין רותח )  לא להסיר את המכסה. תנו לחביתה "לשבת" במחבת כ – 10 דקות נוספות ויש לכם מעדן עשיר בחלבון ודל בפחמימות. 

המתכון מתאים להכנת 2 מנות. 
אופן ההכנה
ניתוח תזונתי / ערכים למנה
ערכים למנה.
קלוריות: 256 קק"ל.
פחמימות: 6.5 גר'.
חלבונים: 25 גר'.
שומנים: 14.5 גר'.
מנה מחושבת כ - 
½ מנת פחמימה,
מנת חלבון,
3 מנות שומן.
בתאבון

מתכונים

חביתת תרד ובולגרית













© כל הזכויות שמורות לבעלי האתר: ליאור שנהב. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, לצלם או לעשות שימוש כלשהו בתוכן עמוד זה, ללא אישור מראש בכתב מהנהלת האתר. אין להתייחס למידע באתר כאל עצה רפואית , כתחליף לעצה רפואית או כתחליף להתייעצות עם כל בעל מקצוע אחר. התוספים המתוארים אינם תרופות ואינם תחליף לתרופות. כל העושה במידע זה שימוש על מנת לטפל בעצמו או באדם אחר, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד!