אבחון מטבולי - קצב "שריפת" הקלוריות האישי. 
 הבסיס לתכנית דיאטה מוצלחת הינו התאמת כמות הקלוריות בתפריט לקצב חילוף החומרים של האדם. על ידי מדידת כמות הקלוריות אותן אנו "שורפים" באופן בסיסי, ניתן כיום לתכנן מראש את קצב הירידה במשקל בהתאם למטרה.
מכשיר ה – BodyGem מודד את כמות החמצן בנשימה וקובע את הקצב המטבולי הייחודי שלך. ניצול אבות המזון לאנרגיה ( קלוריות ) תלוי בנוכחות חמצן, צריכת חמצן גבוהה יותר במנוחה פירושה קצב שרפת קלוריות גבוה יותר. 
המטבוליזם הינו אישי לכל אדם ואדם, ותלוי בממדי הגוף, גיל, מין, הרכב רקמות הגוף ( יחס בין רקמת שריר לשומן ), הרגלי אכילה ופעילות גופנית. מדידת כמות הקלוריות אשר אנו שורפים מהווה בסיס להתאמה מדויקת יותר של תפריטי תזונה ותכניות אימונים. 
הקצב המטבולי האישי עשוי להשתנות במהלך הזמן, בעיקר בזמן ירידה במשקל, לכן בדיקה חוזרת במהלך תכנית הרזיה יכולה למנוע עצירה מתסכלת בדרך להשגת המטרה.

אבחון מטבולי  - קצב "שריפת" הקלוריות האישי.

לכל אדם יש מבנה גוף שונה, קצב שונה של חילוף חומרים, נגישות למזונות שונים ( בין אם בבית או בעבודה ), אורח חיים שונה, העדפות שונות למזונות שונים והיסטוריה שונה בנוגע לביצוע דיאטות בעבר. בנוסף, הסיבות לעליה במשקל משתנות מאדם לאדם וישנה חשיבות לזמן בו התרחשה העלייה במשקל וכמה זמן נשמר משקל השיא.
משתנים אלו ועוד רבים, מכתיבים את הצורך בהתאמה אישית של תכניות טיפול תזונתי. 
גורם חשוב להצלחה הינו התאמת קצב ההרזיה האישי ( מהיר, מתון או איטי ) הצבת מטרות ריאליות והתאמת התפריט היומי לשינויים אשר הגוף עובר במהלך טיפול ההרזיה.
ניתן להתאים את תכניות הטיפול התזונתי גם לאנשים העסוקים ביותר. כיום ישנם פתרונות גם למי שאינם מעוניינים להכין בעצמם את הארוחות, אך עדיין מעוניינים לשמור על תפריט בריא ואפקטיבי. 
רישום תפריט הינו הצעד הראשון ( והקל ) בתהליך ההרזיה. העבודה האמתית מתחילה בהפנמה וביישום של התהליך והשינוי אותו התחלתם. בנוסף להנחיות התזונתיות חשוב להצטייד בכלים אשר יעזרו לנו לזהות ולהתמודד עם המכשולים בדרך.
 
הטמעת המימד הבריאותי בתזונה, על פי חמשת עקרונות התזונה הנכונה:
• מזון בריא.
• מזון מגוון ומאוזן.
• אכילה במקום ובזמן הנכונים. 
• בכמות ובמידה הנכונים עבורנו. 
• שתיית מים.
 
הכלים בהם נשתמש הם:
• למידה ורכישת יכולת זיהוי איכויות שונות של מזון על ידי הנחיות תזונתיות בנושאים מגוונים.
• שיקוף הנקודות החלשות, כגון: אכילה רגשית, אירועים וחריגה מסדר היום הקבוע
( יומן תזונתי ומשימות שבועיות ). 
    
    
    
ניתן לשלב תכנית תזונה עם הנחיות לפעילות גופנית. 

"תפירת" תכנית ההרזיה לצרכים האישיים.

הקניית הרגלים ודפוסי חשיבה בריאים.

 
כולם יכולים, בדרך הנכונה...
טיפול בעודף משקל בשיטה הבנויה על גישה מדעית שתוביל אתכם לתוצאות הרצויות.

הרזיה אפקטיבית

תחומי ייעוץ

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום