הבסיס לתכנית דיאטה מוצלחת הינו התאמת כמות הקלוריות בתפריט לקצב חילוף החומרים של האדם. על ידי מדידת כמות הקלוריות אותן אנו "שורפים" באופן בסיסי - RMR, ניתן כיום לתכנן מראש את קצב הירידה במשקל בהתאם למטרה. 
מכשיר ה – Fitmate מודד את כמות החמצן בנשימה, וקובע את הקצב המטבולי הייחודי שלך. ניצול אבות המזון לאנרגיה ( קלוריות ) תלוי בנוכחות חמצן, צריכת חמצן גבוהה יותר במנוחה פירושה קצב שרפת קלוריות גבוה יותר. 
 
מטבוליזם - חילוף החומרים, הינו אישי לכל אדם ואדם ותלוי בממדי הגוף, גיל, מין, הרכב רקמות הגוף ( יחס בין רקמת שריר לשומן ), הרגלי אכילה ופעילות גופנית. מדידת כמות הקלוריות אשר אנו שורפים מהווה בסיס להתאמה מדויקת יותר של תפריטי תזונה ותכניות אימונים.    
 
הקצב המטבולי האישי עשוי להשתנות במהלך הזמן, בעיקר בזמן ירידה במשקל, לכן בדיקה חוזרת במהלך תכנית הרזיה יכולה למנוע עצירה מתסכלת בדרך להשגת המטרה. 
 
למי מתאימה הבדיקה ומתי?  
 
• כל מי שמתכנן תכנית הרזיה או בקרת משקל, בתחילת התהליך ומדי 6 שבועות.
• כל מי "שנתקע" בתהליך הירידה במשקל. 
• ילדים מגיל  7 ובני נוער שזקוקים לתכנית הרזיה שלא תפגע בתהליך הגדילה שלהם. 
• ילדים ובני נוער בתת משקל, שמתקשים לעלות במשקל. 
• ספורטאים שצריכים לשמור על משקל מסוים או שרוצים להעלות מסת שריר או להפחית את מסת השומן. 
 
 
מה צריך לדעת לפני ביצוע הבדיקה?  
 
על מנת שהבדיקה תהיה מדויקת, יש לעקוב אחר 4 כללים: 
 
• יש לבצע את הבדיקה בתנאי צום לפחות 4 – 5 שעות. 
• אין לבצע פעילות גופנית מכל סוג, יום לפני ביצוע הבדיקה. 
• אין לצרוך קפאין ולעשן  4 – 5 שעות לפני הבדיקה. 
• יש לנוח בישיבה 15 – 10 דקות לפני ביצוע הבדיקה. 
 
 

 
 
האם אתם באמת צריכים 1200 קק"ל על מנת לרזות?
לכל אחד מאתנו קצב "שריפת קלוריות" ייחודי. מדידה מדויקת תאפשר בניית תכנית תזונה "תפורה אישית" לצרכים שלכם.  

Fitmate

אבחון מטבולי 

לפגישת היכרות ללא
התחייבות וללא תשלום